Outfit | Camelcoat og vinrøde læber


Igår mødtes jeg med søde Julie fra The Crossing Point, for at tage et par billeder til hver vores blogge inden forelæsning. Det er stadig lidt intimiderende at stille sig op og pose foran kameraet, når der vandrer mennesker forbi, men det hjælper at have en fellowblogger med sig - plus, det er super hyggeligt lige at mødes! Jeg synes selv at billederne er kæmpemeget bedre end sidste gang, men sådan noget forbedrer sig nok altid.

Outfittet igår var egentligt super simpelt; sorte jeans, en grå basic tee, en camel frakke og et vinrødt tørklæde. Det er uden tvivl detaljen i læbestiften og neglelakken som holder det hele sammen. Læbestiften er forresten fra H&M's makeupkollektion, i farven Heirloom 014. Hvis mit hår ser fladt ud, er det på grund af min cykelhjelm; sådan er det når man er den fornuftige type!

I dag står på læsning og en tur i byen efter nogle småting - blandt andet skal jeg have købt en gave til min elskede bedstefar, som fylder 70 på søndag. Hvad har I af planer?