Ny cardigan | H&M




Jeg købte i weekenden en fantastisk fin cardigan, som jeg altså blev nødt til at vise jer! Farverne er lækre, mønstrene er fine og jeg elsker længden! Og så passer den virkeligt godt til mit nye tørklæde, jeg fik på et loppemarked for kort tid siden, hvilket ikke er dårligt - de brændte nuancer er perfekte til efteråret. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan simpelthen ikke finde cardiganen på H&M's hjemmeside! Smid gerne et link i kommentaren hvis nogen af jer falder over den (Y)

Jeg prøvede at skyde nogle billeder hjemme hos mine forældre. Det krævede lidt øvelse, da jeg ikke er helt vant til at fikse det med billederne selv, men det gik sådan nogenlunde - min tålmodighed kom nu lidt på prøve, og jeg endte med bare at fjolle rundt med kameraet. Anyways. Jeg skulle forresten undskylde fra min mor for rodet i garagen, haha! 
Hav en skøn dag!