Lørdagslisten | 7 fra da jeg var lille

Mig og min bror Lukas, dengang vi var søde og små.

Jeg starter fra i dag et nyt koncept herinde: lørdagslisten. Jeg elsker at lave lister (hvem gør ikke det?!) og jeg synes det er så hyggeligt at læse bloggeres lister om alverdens ting, at jeg tænker det skal være fast inventar her på bloggen. I dag bliver det syv fra da jeg var lille.

1 | Jeg troede, at når det regnede, var det englene der vandede skyerne.
2 | Jeg var meget selvstændig (nogle ting ændrer sig aldrig) og jeg ville selv bestemme mit tøj, fra jeg var omkring 4 år. Det betød lange uldundertrøjer under noget kortere trøjer. Stilbevidst fra starten.
3 | Jeg elskede den musik mine forældre spillede - det betyder at Shania Twain (far) og Ray Dee Ohh (mor) stadig har en plads i mit hjerte.
4 | Dagen inden jeg skulle starte i børnehaveklassen, fandt jeg ud af at man skulle sidde dreng-pige-dreng-pige. Jeg tudbrølede, for jeg ville i hvert fald ikke sidde sammen med en dreng jeg ikke kendte! Min mor ringede til min kommende klasselærer, og bad hende sætte mig ved siden af Anders, nabodrengen, som jeg i det mindste kendte. 
5 | Jeg havde to "faste pladser" hos mine bedsteforældre - en bestemt stol ved køkkenbordet, som de andre børnebørn ikke måtte tage, og så sov jeg altid i "smørhullet" (i sengen mellem bedstemor og bedstefar) imens de andre måtte sove på gulvet. Jeg var vel det første barnebarn!
6 | Jeg skulle have min første lillebror, og ville gerne have at han skulle hedde Aladdin. Da jeg så ham første gang, sagde jeg "Jeg synes nu også, at Benny er et flot navn". Jeg tror han er glad for, at mor og far bestemte sig for ikke at lytte til mig.
7 | Jeg elskede at klæde mig ud, og min bedstemors tøj/skoskab var det absolut bedste! Jeg bar pelsfrakker, flotte kjoler, hatte og høje sko så ofte jeg kunne.

Havde I nogle sjove særheder, så smid dem gerne i en kommentar herunder. Det er rart at se man ikke er den eneste, der var et tosset barn!