Lig billeder på instagram via computer


Jeg gætter på at jeg ikke er den eneste instaholic i verden - har jeg ret? Jeg synes det er fjollet, at man ikke kan ligge billeder på Instagram via computeren - man kan jo se sit feed? Man kan også hente Instagram som app til computeren, men heller ikke her kan man ligge billeder ind! Den mobil jeg har nu, ikke helt godt kørende. Jeg kan tjekke Instagram, men jeg kan ikke ligge noget ud. Seriøse første-verdens-problemer, I know!

Jeg har dog fundet en måde at fikse det på! Det kræver en computer med adgang til apps - man skal nemlig hente Instagram igennem en anden app! Appen hedder Bluestacks, og det eneste man skal, er at logge ind med sin Googleprofil. Herefter har man er Instagram-app'en på computeren, og kan både tjekke sin feed OG ligge billeder ind! (Ingen reklame, 100 % egen opdagelse og holdning!)

Log på Instagram, klik på billede-knappen og tryk oppe i venstre hjørne og vælg "andet" frem for "galleri". Her kan I hoppe ind på jeres egne billeder på computeren, og bum, det var det! I kan som altid beskære, redigere og hashtagge alt hvad I vil.

Hvis I har lyst, kan I tjekke min Instagram ud: carriethefairyy