Indsamling - Red Barnet




 I dag er der landsindsamling for Red Barnet. Jeg har netop haft besøg af et par søde indsamlere, og gud hvor bliver jeg glad af at se folk, bruge deres tid på at hjælpe andre! Jeg var selv ude at samle ind for Røde Kors sidste år, og vil se om jeg kan få en eller anden med til at samle ind igen i år. For mig er en af de vigtigste ting overhovedet, hvordan man behandler andre mennesker, og derfor er det også så sindssygt vigtigt at huske at hjælpe, når man kan! Ja, jeg er udeboende på SU, osv., men jeg har altså meget mere end mange andre har. 

Hvis ikke I har fået besøg af indsamlere, ikke har været hjemme, eller måske bare ikke lige har kontanter liggende til formålet (jeg har efterhånden aldrig kontanter mere!), er det muligt at støtte på sms, mobilepay, Swipp eller over netbank! Her får I lige et overblik, så I kan være med til at gøre en forskel:

SMS: "RED100" til 1277 - her støtter du med 100 kr.
Mobilepay: 24 77 00 11 - her kan du selv vælge beløbet
 Swipp: 5555 - her kan du selv vælge beløbet
Netbank: Kontonr. 4316 10163854 - her kan du selv vælge beløbet

Husk nu, at selv et lille beløb gør en forskel. Hvis alle bare smed en ti'er, så ville der alligevel være virkeligt mange penge! Bidrag med det du kan, der er virkeligt nogen der har brug for det. God energi skaber mere god energi!