I did it! - Min første video


Så gjorde jeg det altså alligevel, efter en del overvejelser; lavede min første video til bloggen! Jeg blev bare enig med mig selv om, at hvis jeg havde lyst til at prøve at lave en video, så var det jo altså det jeg skulle gøre. Hvad er det værste der kan ske ved sådan noget?
Det blev en lidt spontan beslutning, da jeg hev kameraet med mig, i det øjeblik jeg skulle ud af døren. Det er også netop derfor, at jeg hverken havde sørget for at få tømt kameraet, for de ting, jeg havde fyldt det godt op med, og heller ikke havde fået fyldt op med strøm. Kameraet gik ud sidst på aftenen, selvom jeg godt nok havde tænkt mig at lave en lille outro. Sådan en må I få næste gang!

Jeg er helt ny til det med videoer, så hvis lyd, billede og redigering ikke er helt i top, så ved I altså hvorfor. Videoen er filmet med mit Canon G7X og redigeret på Windows Movie Maker (så teknisk, I know). Det er blevet til en lidt sen uploading, men jeg har altså også brugt hele aftenen på at sidde og lege med det hele, så jeg kunne være tilfreds nok til at ligge den ud. Nu er den her, og jeghåber at I kan lide den - I er så velkomne til at komme med ris/ros, så videoer herfra kan blive endnu bedre!



"Tak fordi I så med" kommer helt random og alt for tidligt - jeg ved ikke hvad der er sket! #whattodo