H&M sneakers, sko og støvler til efteråret


1) Her | 2) Her | 3) Her | 4) Her | 5) Her | 6) Her

Som jeg nævnte i indlægget her, er jeg ikke så god til at købe sko - jeg er mere jakketypen. Dog mangler jeg både sko, sneakers og støvler, efter 1) at have ryddet alt for meget ud i skabet og 2) fordi jeg har solgt mine Doc Martens. For at være ærlig, savner jeg dem, men jeg prøver at bytte mine lædersager ud med ting, som jeg kan bruge med god samvittighed. 

Jeg har derfor kigget H&M igennem for gode, billige sko, og haft held med at finde en del fine! Jeg ville ikke have noget imod at få fingre i dem allesammen, men jeg må hellere komme afsted og få prøvet dem af, inden jeg bare klikker noget hjem. Jeg ELSKER H&M - de har så mange gode sager, og det er til ganske fornuftige priser for en fattig studerende. Ej, men der er i hvert fald noget for enhver, og det elsker jeg dem for. 

Jeg er absolut mest til støvler, men nu må vi se! Hvilke sko er I mest til?