When Saints Go Machine + Astronaut


When Saints Go Machine og Astronaut er to bands, som spiller på Voxhall i Århus i aften, og jeg er så vanvittigt heldig, at jeg har vundet billetter til at komme derhen! Egentligt havde jeg ikke rigtigt hørt deres musik inden jeg vandt billetterne, men har nu fået dem tjekket ud - og jeg er ganske imponeret. Jeg har inviteret min kæreste med i aften, og jeg tror han er lidt spændt på hvad pokker det er for noget - han kender heller ikke rigtigt nogle af dem, faktisk han er mest til gammel hiphop. Nu må vi se, hvad han synes om det! Jeg er i hvert fald super spændt, og ja, jeg har allerede en tøj-struggle.

Efter koncerten er der efterfest på Paradis, et sted jeg først stiftede bekendtskab med i torsdags. Det er sådan lidt huleagtigt, på den der hyggelige, mørke måde. Jeg glæder mig til at komme derhen og se hvordan der er, når der er lidt flere mennesker! Hvis ikke I har planer, så kom! Det kunne være super hyggeligt.

Follow my blog with Bloglovin