Nyt kamera og lækker, nem frokost



Jeg skrev for et par dage siden om mine materielle cravings, hvor et bestemt kamera blev nævnt. Jeg havde bestemt mig for at købe det, men tænkte at jeg nok lige skulle vente til næste måneds løn og SU. Problemet er bare, at jeg er så utålmodig, når der er et eller andet jeg gerne vil såå .. - In short, jeg bestilte kameraet et par timer senere. Well, yaaas..

Efter arbejde igår (morgenrengøring fra 6:00-8:30), hoppede jeg i seng for lidt mere søvn. Det blev afbrudt af en sms, der sagde, at mit kamera var ankommet! Jeg var oppe af sengen og ude af døren på maks fem minutter - på med et par bukser og en jakke (ingen bh og med nattrøje fungerede udmærket). Jeg har nu et Canon G7X! 
Kameraet er gudesmukt, super nemt, lille, praktisk og bare fantastisk. Jeg skal lige lære det ordentligt at kende, og så kan jeg evt. lave et indlæg til teknologi-dummies om, hvad kameraet egentligt kan. 

Anyways, nu til billedet: jeg er den ultimative dovne kok størstedelen af tiden, og søger altid de letteste muligheder. I dag bestod frokosten derfor af noget så simpelt som sort bønnepasta, hummus og forårsløg. Pastaen skulle have 5-6 minutter, hummusen opvarmede jeg og smagte til med krydderier, og til sidst toppede jeg med forårsløg. 
For at det ikke skal være nok, klippede jeg forårsløgene med en saks, i stedet for at bruge et skærebræt og en kniv, for at undgå for meget opvask. Pathetic. I know. Men godt var det!