Lørdagens køb og planer





 Jeg ved godt at det er søndag i dag, men vi kigger lige tilbage på igår. Jeg var nemlig til noget "loppemarked" på Godsbanen her  i Århus. Egentligt tror jeg det hedder noget bestemt, men det fungerer bare sådan, at folk lejer en stand, og sælger hvad de har lyst til. Det er primært tøj, sko, tasker og accessories, og det er bestemt også mest til piger. Det koster 40 kroner at komme ind, og det er absolut den sjat værd! Jeg fik købt lidt forskelligt - blandt andet de to tasker på billederne. 25 kr. for den store, 10 kr. for den lille. Den store er princippet ganske lille, og passer perfekt til en bytur, imens den lille er ideel til kort og småpenge - og så er det lidt nemmere både at have med og finde igen i tasken. 
Jeg købte også en rigtig fin camel frakke fra Monki til 150 kr. og et utroligt flot halstørklæde i en lækker varm orange farve til 25 kr. Alt i alt er jeg meget tilfreds med købene, og håber jeg kan vise jer det hele "in action" engang.

Udover indkøb, fik jeg hilst ordentligt på nogle naboer igår. Jeg bor i en studielejlighed, og har haft rigtigt meget lyst til mere fællesskab, studieboligerne imellem. To af mine naboer har netop fået en lille pige, og det var den perfekte lejlighed til at få snakket lidt sammen. Og hvor er hun smuk, det lille pus! Jeg bliver jo helt skruk over det.

Til sidst skulle jeg som sagt til koncert på Voxhall igår aftes. Det var vildt fedt, live musik har bare en stemning med sig man ikke kan finde andre steder! Jeg var især vild med de mere rockede numre - rock og elektronisk musik klæder hinanden ganske godt. Jeg synes selv at jeg havde et fedt outfit på, men jeg fik desværre ikke taget nogle billeder. Jeg er ikke helt tilpas med det med outfitbilleder, hverken at tage dem eller at spørge andre om de er klar på at knipse billeder af mig.. Mon det kommer med tiden?