Materielle cravings

Jeg har lige brugt 1700 kroner på nye bøger til Uni, så av. Derudover har vi lige købt nye møbler, avav.

Og alligevel har jeg en drøm om nogle forskellige ting, som alle involverer penge.
- Nyt kamera; Canon g7x = 3800 kr.
- Veganske Doc Martens = 900 kr.
- Ny mobil; Sony et-eller-andet = 2500 kr. (ca.)


Til sidst har jeg (igen, igen, igen) tænkt over at få dreadlocks igen - denne gang lavet professionelt, og med ekstensions, for at få det til at se ordentligt ud. Skal jeg være ærlig, så tør jeg slet ikke se, hvad sådan noget koster.. Suk.

Lige meget hvad, vil det tage tid. Førsteprioritering er kameraet, som jeg er helt desperat efter at få fingre i; jeg kunne nemlig godt tænke mig at lave youtubevideoer. Nu må vi se, hvor længe jeg kan vente på det kamera!



Tiden med dreadlocks. Kan I se, hvorfor jeg savner dem?